Städning

Kan inte förstå att nästan alla som jag känner tycker det är så tråkigt att städa. Tycker det är förbannat roligt, visserligen kan det vara jobbigt ibland. Men när man sen ser resultatet så känns det värt all möda. Och för det mesta brukar det gå rätt fort. Något jag däremot inte gillar, det är att dammtorka. Tycker man styr det där förbannade dammet runt runt ! Riktigt trevligt är det på fredags eftermiddagen eller på lördag förmiddag, kan man ta en pilsner medans. Brukar ju kunna bli svettigt ; P

Igår så lyssnade jag igenom Mannen utan hjärna från 1976. Första kassetten som Eddie gav ut under namnet E.Hitler & Luftwaffe. Ett spår på kassetten, Jag vill runka balle, är absolut min nya favorit. Den har allt, och även ett svängigt sound ; )



Skulle göra vad som helst för att få tag på denna kassett !





Lyssna och njut. Lägger dock upp en annan version då orginalinspelningen är så dålig.


Kommentarer
Postat av: leif

om du inte har hittat kasseten kan jag skicka den som MP3 fil till dig

2012-04-01 @ 11:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0