Ledig

Efter att ha jobbat tre dagar så är jag nu ledig i två. Sen väntar bara en och en halv dags jobb och sedan har jag tre dagars ledigt. Känns riktigt skönt att vara hemma =) Imorgon ska jag till lycksele en sväng och sedan tänkte jag ut och premiärjaga bäver. Om vädret tillåter vill säga. Har vart en kanonvår ur den synvinkeln. Tinat fort och inte så mycket vatten. Ska bli härligt att komma ut igen. Var ju ett år sedan sist ! Är lite insperationslös till att skriva ett inlägg idag. Men jag tänkte iaf ge mig till känna så ni inte tror att jag lagt ner bloggen ännu en gång ; )

I övrigt så är allt som vanligt. Lillgrabben växer så det knakar och mår bra. Othilia är lika go som vanligt. Och Lisa är så underbar så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0