Väldigt länge sedan !

Nu är det oerhört länge sedan jag skrev blogg. Har inte skrivit sen i september 2010. Och mycket har ju hänt sedan dess må jag säga. Vi har ju fått en underbar lite kille =) Men det vet nog de flesta om vi det här laget så jag ids inte gå in närmare på det. Men en bild ska jag iaf lägga ut på honom.


Go gubben

Kan väl berätta att jag fortfarande är kvar på KR och linje 63. Har arbete till årsskiftet, vad jag vet nu. Men vinner vi upphandlingen igen så har jag arbete bra många år framåt. Men för första gången så känner jag mig inte ororlig över jobb. Vinner ett annat bolag upphandlingen så har jag goda chanser att få jobb där. Eftersom jag har kört linjen så pass länge och kan rutinerna. Trivs riktigt bra med jobbet faktiskt. Var rätt stressigt i början, och jag var nog inte så positivt inställd alla gånger. Men man har lärt sig att hantera det, så det går rätt bra nu =)

Ihelgen är det marknad, så vi ska hem åt åsele. Åker dit redan på fredag efter turen till Lycksele. Ska dit och införskaffa en ny kavaj. Måste ju ha fina kläder på dopet vi ska ha nästa månad ; ) På lördag blir det roligtvis ett besök hos min gode vän Emil : )

Trivs kanon med familjen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0