Marknaden över

Nu är vintermarknaden över för det här året. Var roligt att träffa kompisarna hemma i Åsele. Men inte vet jag om jag hade så värst super roligt. Hur som helst är som vanligt. Det enda som är utöver det normala är att jag inte börjat jobba än ; ) Är ledig några extra dagar, vilket är skönt. Börjar jobba på torsdag, och jobbar halva fredag. Sen är det lång helg =) Kan aldrig vara ledig för mycket ; )

Fick ett glädjande mail idag från Eddie´s himmel, (Infromationsutskick om Meduza). Ikväll på Kobra kommer dom att prata om könsrock. Det kommer framför allt att handla om Eddie Meduza och Onkel Kånkel. Vilket är mina favoriter. Dom kommer även att visa Eleganten i från Vidderna på fredag kväll. Måste säga att det är otroligt. Då hans verk har vart tabu-belagt och då han oftast framstått som provocerande så visar dom två inslag på en vecka i teve. Helt otroligt =) !! Men och andra sidan så har det vart mycket kring honom nu , iom med filmen som släpptes. Samt alla coverband som börjar turnera. Ser fram emot detta !

Othilia har var här sen igår och åker hem imorgon. Har vart mysigt att ha henne här ett par dagar. Och som tur är så kommer hon snart igen. Redan nästa vecka =) Sen drar det ihop sig till dop för lilldrängen och då blir hon nog här många dagar.

 



Min gud !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0