SAIK, Ljunglöfs Ettan, Lisagumman och Lill-Meduza !

Såg att Saik förlorade ikväll. Men ännu finns det chans och jag tror fan i mig att detta går vägen. Ska verkligen hålla tummarna för det ! Skulle ju vara helt fantastiskt. Lägger upp en video som jag tycker passar riktigt bra !




Skumdum - Aik



Ljunglöfs Ettan ja, satt och räknade igår. Har snusat i 10 år. Igentligen så skulle jag ha slutat, för trots allt så är det ju inte nyttigt. Visst, det finns dom som har snusat i 50 år, ja ännu längre t.o.m. Dom mår prima, säkert bättre än dom flesta. Men hur man vänder och vrider på det så är det ändå inte nyttigt. Har aldrig försökt sluta, har däremot provat att se hur länge jag kan vara utan. Men jag har tänkt under dagen att hur sakdligt det än är så tänker jag fan inte sluta. Det är så satans gott ! Man lever bara en gång.



Lisagumman är det underbaraste som finns. Kärleken till henne växer bara starkare för varje dag som går. Kan inte beskriva hur jag känner för dig. En sak vet jag med säkerhet. Och det är att jag slrig kommer lämna dig <3 Du är ett utav det bästa jag har. Min livskamrat, mitt allt ! Älskar dig.




Lillgrabben växer så det knakar. Man ser det på ett annorlunda vis när man jobbar borta också. Jag är ju hemma varje dag. Men jag märker av det när man kommer hem. Det är på gott och ont. Man kan ju tycka att jag inte är borta så fasligt mycket. Och det håller jag med om. Men det är bara så att man vill alltid vara hemma med honom : ) Jobbar nu fredag och halva lördagen, på eftermiddagen ska jag åka och hämta stortjejen min. Pratade med henne ikväll och det hade tydligen brunnit på andra sidan gatan. Hon hade stått på första parkett från sitt fönster och tittat. Det var tydligen intressant med något utöver det vanliga ; P Lägger ut en låt till lillgrabben.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0