Umeå

Blev en tur till Umeå idag. Syftet med resan var att titta på en tvättmaskin. Vi var in på Mediamarkt och tittade på olika modeller. Tillslut bestämde vi oss för en Samsung på 6 kg trumma. Vi hade tänkt oss 7 kg. Men eftersom att vi nu har en i lägenheten och slipper boka tvätt-tid kan vi alltså tvätta när vi vill. Alltså behövs inte så stor trumma. En samsung alltså med 5 år garanti för ett riktigt bra pris. Vi känner oss nöjd med den. Var tänkt att dom skulle få köra hem den åt oss. Men då hemkörningen endast var möjlig inom 6 mils radie så stuvade vi in den i Skodan och fraktade hem den på en gång.



Vidare inköp under dagen blev ett par nya jeans och lite kläder åt Othilia ute på ersboda. Fick rätt mycket kläder om man tittar på priset. Ska ta en bild på kläderna och lägga ut senare. Vidare in på systemet för att köpa en låda öl och flaska whiskey. Både öl och whiskey sorterna är riktigt utsökta. Innan vi åkte hem for vi in på McDonalds för att äta. När var påväg hem så påminde Lisa mig om att jag skulle behövt köpa en ny telefon. Och det har hon faktiskt rätt i. Den jag har nu stänger av sig själv titt som tätt. Vi var in på Mediamarkt igen och jag hittade en telefon. SonyEricsson Elm heter den. Var riktigt fin och jag tror den räcker åt mig ; ) Blev även tillbehörande billaddare och en skyddsfilm för displayen som tydligen ska vara jävligt bra. Det var livstids-garanti så jag antar att den håller vad den lovar.



Lisa, jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Gumman

Jag älskar dig också gubben!

2010-03-26 @ 11:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0