Soligt värre !

Riktigt fint väder ute idag, men våren nalkas ju. Sitter och läser på busskortet. Är mycket att lära sig, men jag måste säga att det går förvånandsvärt bra. Hoppas för allt i världen att jag klarar det ! Var tänkt att jag skulle till Åsele idag. Men det blir ev. imorgon när jag varit till Saxnäs. Ska upp och göra bort lite på datorn tänkte jag. Och om allt går som jag tänkt mig så viker jag av i Meselefors och åker till Åsele. Ska in till farbror och inhandla en ny perkolator. Då den andra har gjort sitt. Är en rätt fullspäckad vecka måste jag säga. Saxnäs imorgon alltså, Umeå på torsdag, ev. saxnäs på fredag igen. Till helgen blir det en tur till Åsele. Årets vintermarknad står för dörren så jag och Blåarn åker nog dit en sväng på lördag. Jo det är nämligen så att vi har pratat om att köpa en tvättmaskin. Enkelt att tvätta undan för undan istället för att samla på sig ett berg med tvätt och tvätta allt då. Vilket oftast brukar ta typ två dagar. Speciellt nu när vi bara har en tvättmaskin i tvättstugan. Jag såg ett bra erbjudande på Mediamarkt förra veckan. Så jag la fram ett förslag till gumman om att åka till Umeå på torsdag då hon är ledig. Och jag tror att hon tyckte det var en bra idé ; )

I söndags var vi till Junsele och hälsade på Othilia. Hon är så underbart go =) Vi var ute ett tag och skottade snö innan hon bestämde sig för att nu går vi in och leker med Duplo istället. Är en bestämd liten tjej det där = ) Lisa jobbar och jag ska snart upp på byn och göra ett ärende. Ids inte lova när jag skriver nästa gång. Vi får se när det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0