Fredag

Dagen har spenderats i Saxnäs. Suttit och arbetat med faserna på datorn. Måste klara fasera A, B, C och Fordon, samt repetionsfasen 3 gånger för både personbil och buss. Känns lite halvdrygt att man måste göra bort fasera för personbil när man redan har gjort det. Trots att det inte ens är ett år sedan jag tog körkortet så märkte jag att det var fan i mig bra att repetera ! Fick även höra av läraren att dom som gått kursen före mig och som har kuggat på provet oftast har svarat fel på frågot som rör " grund-teorin ". Man tror att man kan det eftersom man har klarat det en gång. Faserna för personbil var ett tag sedan jag gjorde bort. Men nu idag så klarade jag repetionsfasera. Vilket känns förjävla bra ! Ber till gud om att jag får mitt körkorts-tillstånd på måndag. Då blir det en massa körning med bussen till veckan ; ) Ska även börja göra bort delproven. Färdskrivare, lastning m.m.

Imorgon blir det Åsele och marknan. Jag och Blåarn åker imorgon förmiddag. Färd till nappet går från Emil runt elva snåret skulle jag tro. Vad som händer sen under kvällen återstår att se. Blir säkert roligt =) Just nu sitter jag och ser teve. Har en satans huvudvärk. Ger mig fan på att spännignshuvudvärken som plågat mig ett par veckor är påväg tillbaka =(

Lisa, du är det bästa som finns !


Kommentarer
Postat av: Eva

Han kanske ska ta och gå till en optiker och se om felet sitter i ögonen;) För nedsatt syn ger ofta spänningshuvudvärk..:)

2010-03-29 @ 23:58:40
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0