Söndag

Igår fyllde svärmor år, vi hade med oss Murikkan ut i skogen och stekte mat på kvällen. Fick agera kock och det smakade jätte bra =) Senare under kvällen kom Robert och Sofia på besök. Vilket var riktigt trevligt eftersom vi inte träffat dem på ett bra tag. Vi drack några pilsner och pratade. Jag och älsklingen avslutade kvällen med att se Rocky 4. Dagen har inte innehållt så mycket, vi tog en rejäl sovmorgon. Har vart och handlat lite, beställde hem pizza och såg två filmer med Jack Black. School of rock och Orange Coutry. Har sånn tur att gumman har strukit med skjorta inför morgondagen. Faktum är att jag kan fan i mig i stryka en skjorta så det blir bra. Får be gumman lära mig det. Imorgon börjar jag arbetet alltså. Ska åka med mån,tis,ons sen är jag ledig tors och fre. Och fortsätter att åka lör,sön och måndag. Sen är jag ledig ett par dagar och kör själv för första gången under midsommar. Ska bli spännande faktiskt =)

Lisa jag älskar dig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0