Slö !

Som jag skrev igår så skulle jag till tandläkaren med lillgumman idag. Hon ville inte visa tänderna alls ! Var ju iofs väntat, vet hur hon är ; ) Men efter att hon fått en tandborste och en tub tandkräm så kunde hon tänka sig att gapa en liten stund. Allt såg bra ut, jätte fina tänder =) Stannade i Junsele ett tag innan jag åkte hem. Hade ju också tänkt, som jag skrev igår, att jag skulle städa idag. Men det har jag inte heller orkat ; P Aja, det blir väl någon annan dag. Har ätit för ett tag sedan, blev tomatsoppa. Riktigt god faktiskt. Har precis slagit upp kaffe och sen tror jag att man lägger sig en stund. Vart så inni helvete slö efter jag hade ätit. Klockan åtta är det en svenska klassiker som visas på tv 4. Strul, med Björn Skifs. Även denna film är en sådan som jag inte kan se mig less på. Men jag gillar ju svenska filmer så. Kommer mer bilder på lilljänta någon dag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0