Skolavslutning

Idag gick brorsan ut första året på gymnasiet, bra jobbat. Lisas bröder, Hampus och Adam, gick ut nian. Var i kyrkan och tittade på dem idag. Kändes att det var ett tag sedan man gick ut nian själv. 7 år sedan, känns rätt länge sen ; ) Lisa slutar jobba klockan fem idag och då ska vi äta hemma hos svärmor. Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt, men det blir nog lungt. Antar att det blir raggen. Imorgon fyller svärmor år. Blir eventuellt så att vi tar med oss murikkan ut i skogen och steker någon mat. Om vädret tillåter vill säga, men är det som idag så är det ju ypperligt : ) På måndag börjar allvaret, ska börja att åka med en chaufför. Blir hela veckan så jag ska lära mig alla turerna och på midsommar kör jag första gången själv. Ska bli spännande =)


Adam och Hampus i centrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0