Mycket har hänt sen sist.

Som rubriken lyder så har mycket hänt sen sist. Har bl a annat fått jobb ! Var på anställnings-intervju för två veckor sedan i östersund. Ska köra Umeå-Östersund åt KRTrafik. Är timanställd fram till årsskiftet, vilket känns jävligt bra. Dock jobbar jag tre dagar och är ledig två, som det ser ut nu. Rullande schema, hade ju hoppats på att vara ledig på helgerna, men man kan inte få allt. Ska ju absolut inte klaga heller, har ju varit arbetslös i nästan två år. Så det är kanon ! Ska åka med nu till veckan för att lära mig hållplatser, biljettsystem m.m. Och till midsommar är det tänkt att jag ska börja köra själv. Ska bli riktigt spännande ! Något annat som också känns dåligt är att jag inte kan ha Othilia varannan helg nu eftersom att jag jobbar. Men vi har sagt att vi får lösa det på annat håll. Får ha hon oftare istället, då jag kan.

Ihelgen har jag haft Othilia, hon fyllde år på söndag. Vi åt tårta och öppnade presenter. Var länge sen man var på barnkalas ; ) Tror hon tyckte det var roligt iallafall. Och att sedan få lite mer leksaker på rummet, det skadar ju inte heller. Ska försöka hålla bloggen lite mer aktiv framöver, hur det går det återstår att se ; P Kvällen har bestått av följande att jag och gumman har varit ute efter några skogsbilvägar för leta efter björn. Det enda vi fick se var en älgko, men det är ju inte fel de heller ! För övrigt så längtar jag till November då det är tänkt att den lilla ska komma. Ska bli underbart =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej basse!=) Att du har en blogg, det visste jag inte. Hur är det med dig? Hur gammal är lilltjejen din nu? Mvh/Emma

2010-06-09 @ 14:31:14
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Hörde ju rycktas om att en liten till skulle komma - Grattis

2010-06-15 @ 23:04:58
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0