Ingen fantasi till rubrik.

Imorgon är det arbete som gäller. Har haft " inskolning " under en vecka nu och det har gått bra. Är lite som inte har fastnat ännu, men det kommer. Och som tur är så har jag bra arbetskamrater jag kan ringa om jag undrar över något. Så imorgon blir det som första gången helt själv. Ska köra ösd - dorotea, dorotea - ösd hela dagen. Kvällar i östersund och på fredag så kör jag till Åsele. Slutar mitt på dagen, känns skönt med halvdag då det är midsommar : ) Det blir middag hos mor & far på svängvägen. Ska bli kanontrevligt !! =) Lisa blir i Dorotea hos svärmor, synd att hon inte kunde följa med. Men det är ett par stycken som vill ha vårat sällskap så vi får dela på oss helt enkelt ; ) Åker hem på lördag och på söndag så kommer lilltjejen och är här några dagar. Ska bli mysigt =)

Några rader till dig min kära...

Du är duktig, du är stark
Du är rättfram, står för vad du tycker
Du håller fast vid din åsikt
Du har båda fötterna på jorden och det finns fan ingen finare människa än dig Lisa !


Kommentarer
Postat av: Sambon

Jag älskar dig så det gör ont!

2010-06-24 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0