Dag 2

Har nyss kommit hem från östersund. Började arbetet igår med att åka till ösd, därefter åkte jag åter till dorotea och sedan tillbaka till ösd på kvällen. Låg över i östersund natten mot idag. Är nu ledig över dagen för att sedan köra kvällsturen till umeå och stanna där över natten. Imorgon åker jag då till Dorotea, åter till umeå och sedan tillbaka till dorotea. Sen väntar två dagars ledigt. Går riktigt bra måste jag säga, det enda kruxet är biljettmaskinen. Men det börjar faktiskt fastna mer och mer. Finns mycket annat att tänka på också, men jag tror att jag har lärt mig det mesta. Och är det något man undrar över så kan man ju faktiskt fråga : ) Som sagt, det känns riktigt bra det här. Vill även pooängtera att jag har världens underbaraste flickvän, hon är underbar på alla sätt man kan vara. T ex idag när jag kommer hem så hade hon laddat kaffepannan under morgontimmarna så det var bara att koka <3

Nu ska jag äta lite lunch och dricka kaffe såklart ; ) Sen ska jag skruva isär älsklingen soffa som står på lillpigas rum. Vi tänkte frakta den på svängvägen. Vi har inte plats för den men vill inte sälja den så då är det kanon att det finns ställen att stoppa allt på.

Thomas + Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0