Uppehåll

Har börjat köra själv nu, vilket känns jävligt roligt =) Mycket att lära, men det kommer väl eftersom. Har kört från Östersund imorse och är nu ledig fram till halv sex ungefär. Åker då till Umeå och sover där inatt. Imorgon kär jag Umeå-Dorotea, Dorotea-Umeå och Umeå-Dorotea. Är då ledig till söndag då jag börjar jobba igen. Fick mitt schema för denna månad och jag måste säga att det är rätt många pass. Men som Lisa sa så är jag ju timanställd och måste fylla ut det som fattas. Men jag har blivit erbjuden tillsvidaretjänst, som jag naturligtvis sa ja till ; ) Blir nog annorlunda då jag får den tjänsten. Ska inte klaga heller, är ju kanon att jag fått arbete : ) Nu ska jag ta en dusch och sedan åka upp på byn för att handla lite.

Lisa, du är det bästa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0