Sommar !

En riktigt härlig dag, synd att man jobbar ; P Åker till Umeå om en timme ungefär, blir där inatt och kör umeå-dorotea imorgon innan jag gör kväll. Imorgon när jag gjort kväll så ska jag hem och duscha, byta kläder m.m. Sen åker vi till Åsele, där årets sommarmarknad står för dörren. The roaring cadillacs står på scenen, blir söbben de. Fan så jag har längtat att få se världens bästa band. Synd att knugen har gått bort bara !

Blir Åsele på lördag också, vi åker dit på förmiddagen redan. Gå på marknan, handla, äta, drick en öl, träffa folk, kolla på Petter. Blir nog en kanonhelg tillsammans med älskligen det här =) Jag längt så guds förbannat !

I tisdags så var jag och gumman till Åsele. Vi låg på raggen hela kvällen i princip. Skulle in på Ok och köpa dricka. När jag går ut genom dörren så möter jag Göran Forsmark !! Skådespelaren som varit med i Jägarna, Populärmusik från Vittula, 30 November m.m. Han gick ut för att tanka, jag stannade bredvid för att få en autograf, men han pratade knappt med mig. Och någon autograf fick jag då inte heller. Men det är fränt iaf !


Göran Forsmark



The roaring cadillacs


Älskar dig Lisa


Kommentarer
Postat av: Peter

Han ha åkt bussn ma meg från Ösd-Hoting.... :-p Rektut trevli en käär!!! ;)

2010-11-18 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0