Helg !

När jag slutade jobbet i torsdags så åkte vi ut till Lövstrand för att hälsa på svärfar och britta. Tanken var ju att vi skulle fiska, och det gjorde vi väll ifs också. Men det blev sent innan vi kom oss ut eftersom att vädret var så jävla dåligt ! Åska, regn och blixtar. Men vi drack ett par öl och hade riktigt trevligt, grillade korv frammåt småtimamrna. Var dock jävligt trött efter att ha jobbat hela dagen, vilket även gumman hade gjort. Innan vi åkte hem igår så var vi ut och fiskade i ett par timmar. Jag fick i vanlig ordning, men Lisa drog upp en abbore på runt 1 ½ kg ! Hon är så duktig så =) Senare fram mot kvällen så såg vi sista Wallander filmen och hade det mysigt.

Idag är det arbete som gäller. Har kört tur och retur till ösd idag och ska snart ner igen. Är rätt lungt att arbete under helgen, inget gods och lungt tempo. Men jag skulle ju inte ha något emot att vara hemma idag. Men älsklingen jobbar hon också, så det är inget att göra.


Lisa, jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0