Allt bra !

Vi mår bra, allt rullat på och gummans mage växer =) Har vart ledig nu i två dagar vilket var riktigt härligt. Igår var det tänkt att vi skulle fiska, men vädret var inte bra. Vi åkte till Åsele istället och hälsade på mor&far. Vi låg över där inatt. Riktigt trevligt hade vi, satt ute och drack några öl, pratade, grillade en korv. Avslutade natten med att spela Löning. Sånna underbara kvällar kan man inte få för många av. Är alltid så härligt =) Idag har det inte vart sämre. Svärmor bjöd oss på palt, var länge sedan man åt palt. Helt underbart gott, sedan fick man bara lägga sig på soffan och sova middag ; ) Ikväll har jag gjort iordning inför morgondagens arbete. Nu ser vi på Farsan, en riktigt bra film som jag verkligen kan rekommendera. Lisa semester är snart slut, hon har denna vecka ut och sedan börjar hon arbeta. Måste säga att jag har blivit bortskämd att ha henne hemma. Är så härligt när man kommer hem =)



Lisa, du är det bästa som har hänt mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0