Hjortstek

Gumman har haft lite problem med bilen idag då hon skulle hem. Den startade helt enkelt inte. Så hennes far, min svärfar, fick komma och dra igång henne. Hon och Kattias följdes på vägen hem utifall att något skulle hända. Riktigt bra tänkt, men tanke på kylan ! Tänkte att jag skulel fara på svängvägen imorgon och ladda hennes batteri. Vad har då jag gjort idag ? Har donat på hemma i princip, det är väl det enda. Eller jo, har börjat på att se Rederiet. Har hunnit med fyra avsnitt idag så jag känner mig rätt nöjd. Jag har en antal framför mig. Men det är en sånn höjdarserie så jag lär inte bli less i första taget. Gumman har gjort helg nu. Imorgon ska vi fara och handla, samt göra lite andra fredagsbestyr. Har precis letat åt ett recept på hjortstek. Fick ju en hjortstek utav ÅVAB i julklapp. Den har legat i frysen ett bra tag nu så det är verkligen på sin tid att laga till den. Ser jag fram emot ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0