Funderingar

Funderar på bilen. När jag trodde att jag fått igång den och att jag löst problemet så började den jävlas igen. När Lisa lånade den på fredagskvällen så stannade den bara. Den fick stå i två dagar eftersom att jag inte behövde den. När jag på måndage skulle starta den för att fara på svängvägen och felsöka så gick den utan problem. Det har den gjort hittils också, vette satan vad som är problemet. Kan tänkas att någon av tändkablarna glappar.

Har vart till Junsele idag och hälsat på lillgumman =) Lisa sitter nu med Kattis och sysselsätter sig med scrapbooking. Vet inte riktigt hur set stavas ; P Jag själv har packat ner allt från hobbyrummet, så nu är det klart. Imorgon tänkte jag måla lite inne i skrubben. Det är ritat på en utav väggarna så det ska målas över. Ska även på Axbergs imorgon och kolla om dom har några skär till isborren. Ska nämligen ut och pimpla ihelgen om det inte är så kallt. Har inte så mycket mer att berätta. För utom att det vart en liten missbedömning gällande Rederiet som jag håller på att se. Jag trodde ju att det var runt 160 avsnitt. Skitsnack, det är över 300 ; P Men det gör absolut ingenting. Är på avsnitt 20 nu så jag har ett par kvar att se =)

Älskar dig Lisa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0