Fredag

Har nyss kommit hem. Har vart och kastat julgranarna och även tallen vi har haft ute på balkongen. Tur att det finns en extra soptipp när ordinarie är stäng, ÅVAB ; ) Lisa jobbar och kommer hem runt sex snåret. Hur helgen ser ut vet jag till viss del. Tänkte försöka komma ut imorgon och jaga lite fågel om vädret tillåter. Är ju snart slut på denna månad vilket även betyder att det snart är slut på toppfågeljakten. Skulle vara mumma om man fick lägga ner ett par tuppar. Var ut förra helgen men utan resultat. Men man får se det såhär att det blev ju ett par kilometer på skidor. Vilket alltid är nyttigt. Annars så har jag börjat med busskortet. Är rätt mycket att läsa, helt annan teori mot för vanlig personbil. När jag är klar med den utbildningen så har jag även läst teorin för lastbil. Så går det bra nu det här så tänker jag ringa om en tid för uppskrivning och uppkörning. Men som sagt, en sak i taget ! Inte fel att ha en alt. två nya bokstäver på körkortet. Var väl vad jag hade att berätta förtillfället.


Längtar tills vi får ha dig hemma lillgumman =) !


Veckans musikinslag är tillägnat Jansson. Tror att det här är ett musikstycke helt i hans smak ; P 


Sven Uslings Trio besöker programmet Nygammalt 1989.
Lägg märke till Peter på keyboarden, schyssta moves ; P


Lisa, du är underbar !


Kommentarer
Postat av: Jansson

Haha. Tack Basse. Vilka myskillar, Galenskaparna är ju bara bäst :)

2010-01-22 @ 21:48:13
URL: http://galvpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0