Fredag

Har nyss kommit från Lycksele. Åkte di i eftermiddags för att hämta brorsan. Älsklingen jobbar och kommer hem imorgon. Hon har då Adam med sig. Var tidigare i veckan och köpte nya skär till isborren då dom befintliga var odudgliga. Så jag och Adam ska ut till yxsjön och dra några borrar hade vi tänkt. Imorgon ska jag ut med Peter och se om vi får skjuta någon fågel. Ska damma av Tegnäsarna och ge sig ut ; ) Tempen hörs ska vara bra imorgon så vi får hoppas på det bästa. Imorgon är det den 16 Januari, vilket betyder att det är 8 år sedan vår okrönte konung och brännvinsprofet, Errol Eddie Meduza Norstedt, lämnade oss. Tänkte hedra hans minne genom att lyssna på hans musik och utöva en utav hans största bedrifter. Det vill säga, dricka en öl. Det är vad helgen har att bjuda på, hittils.

Lisa jag älskar dig.


Knugen - Jag ger fan i allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0