Saknad !

Imorse åkte gumman till sthlm för att gå på bröllop. Hade gärna följt med henne men jag är tvungen att arbeta ! Är orolig över att hon ska köra hela vägen. Får hålla kontakten med henne under helgen, hon kommer hem på söndag. Jag började jobba igår, arbetar fyra dagar. Har specialturer idag och imorgon. Körde från ösd imorse och är nu ledig till imorgonkväll då jag drar till umeå. Ska fixa lite här hemma nu innan jag åker till åsele. Ska äta surströmming hos morsan och farsan idag. Ska bli riktigt trevligt och gott naturligtvis !

Men som sagt. Jag kommer att längta ihjäl mig efter gumman. Jag älskar dig Lisa !



Du och jag föralltid Lisa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0