Påsk !

Har överlevt en dags festande i Åsele under marknan. Nappet på dagen och wärsan på kvällen. Hade riktigt roligt ! Sen ska min älskade flickvän ha en stor eloge för att hon hämtade oss på natten !! Har ju inte bott i Dorotea så pass länge. Me jag måste säga att det var riktigt roligt att komma " hem " och festa med gänget igen =) Det var lite om det som hänt på sistone.

Igår var jag till Lycksele med svärmor och gumman lillebror. Vi var och handlade lite. Dock inget märkvärdigt och inte så mycket. Vi var hemma rätt tidigt. Idag så har jag fått hit en elektriker som har kopplat in tvättmaskinen åt oss. Har gjort första tvätten och den är riktigt tyst, hörs knappt. Vilket är kanonbra ! Imorgon var det tänkt att jag skulle fara på varpsjö-nappet om det är fint väder. Men mitt uppe i allt bestyr inför detta så kom jag på att isborren är i Åsele. Och utan isborr kan det bli riktigt knivigt att fiska. Känns rätt besvärligt att åka till Åsele för att hämta en isborr också. Så vi får se hur det blir. Hur helgen ser ut vet jag till en viss del. Vi ska äta hos svärmor imorgon och på lördag. Blir ev. en sväng till lövstrand och svärfar också, men vi får se som sagt.



Lisa, jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0