Sista helgen

Den här helgen blir den sista som vi jagar innan uppehållet. Brunstuppehållet börjar 25/9 d.v.s nästa fredag. Blev inte så mycket jakt i september detta år. Men det beror på att premiären vart så sen. Har nu vart i Dorotea ett par dagar och umgåtts med min älskade. Känns inte bra att lämna henne måste jag säga. Men och andra sidan så är det ju inte en hel vecka jag ska vara borta nu. Utan bara ett par dagar. Vi syns på måndag igen, alternativt söndag ; ) Hur som helst så tänkte jag göra ett nytt försök denna helg med att skjuta storoxen. Håller alla tummar på att jag lyckas. Tänkte även lägga upp fredagens låt idag när det inte blir någon blogg imorgon.

Manowar - Brothers of metal


Snart syns vi igen älskling. Bara några dagar och sedan får du dras med mig ett bra tag. Än en gång, jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhh.. du och Lisa är så söta!! Ni ska inte komma och hälsa på nångång? :)

2009-09-20 @ 17:01:44
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0