Saturday

Det är lördag, jag gör inte så mycket just nu. Sitter och kollar på Animal Planet. Det är ett program om hajar, och jag måste säga att det är några jävla as ! Hur som helst så jobbar gumman till 8 ikväll. Efter vi fått i oss mat så ska vi åka till Vilhelmina tillsammans med Kattis en sväng. Vi ska inte gå in på hotellet, men man kan ju alltid dra en ragg ; ) Farsan ringde tidigare och berättade att han ska köpa högtalare åt mig, han är i Umeå idag. Så nu blir det nytt och fräscht ljud i nya bilen ; ) Vet inte om man kan likna det med 15 tums basar och diskantpaket direkt. Men det låter som att dom befintliga pappelementen, d.v.s Volvo orginal högtalare, har gjort sitt ; ) Jag är nöjs om det bara låter hyffsat och att man hör vad som sjungs ; ) Ja det var väl vad jag hade att berätta. Men det blir nog ett inlägg imorgon innan jag åker ut till jaktkojan.


Blir fina fan de =)



Lisa, du är allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0