Sådär

Nu har jag packat allt inför veckans älgjakt. Ska fara ut till kojan om ett tag. Känner mig riktigt nöjd över dagens prestation på skjutbanan. Började med att skjuta in bössan som gick för högt och för mycket till vänster. Sista gånge jag provskjöt så träffade jag mitti tavlan. Kan fan inte bli bättre =) När jag sedan skulle skjuta mig godkänd gick det lite sämre. Men sista serien prickade jag in 5.1-5-träff-4, så jag är mer än nöjd. När jag kom från skjutbanan så satte jag dit mina nya högtalare till Volvon. Fy satan vilket ljud ; ) Vidare idag så har jag tagit ett smärtsamt farväl av min älskade Lisa ! Skulle ju inte vara fel att ha dig med på passet ; ) Men på söndag när jakten är över så ilar jag som ett spjut till Dorotea. Kommer att vara upp i dig till du blir spyless ; ) Jag älskar dig nå grönjävulst mycket gumman min. Du och jag föralltid <3

Önska mig lycka till. Nu byter jag adress till Granberg 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0