Onsdag

Idag har jag inte gjort så mycket. Ringt och hört om jobbet jag har sökt för ett tag sedan. Men jag kunde inte få något besked ännu. Hoppas gör jag naturligtvis ! Vidare så har jag varit förbi i Bockas och Pinkans nya lägenheter för att kolla hur dom har det. Måste säga att det ser bra ut. Sitter och väntar på att gumman ska komma hem. Janne sa att han skulle komma förbi på kaffe tidigare, men har verkar inte dyka upp. Aja, vi ser väl om han kommer eller inte. Det var vad jag hade att säga om dagen. Lite trist att bara skriva om samma sak hela tiden. Men det händer inte så mycket just nu. Sen känner jag att jag vill försöka skriva varje dag. För att hålla bloggen vid liv. Vem vet, det kanske händer något sensationellt framöver ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0