jahaja

Nu är man tillbaka efter en vecka i skogen. 2 kalvar och en oxe blev det denna älgjaktsvecka. Vi har sett mycket älg och det ser lovande ut. Skulle kunna berätta hur mycket som helst om veckan som gått, men då får jag hålla på ett bra tag ; ) Veckan har iaf varit kanonbra. I lördags skulle vi som sedvanligt vara i skvalpsund. I år var det jag och farbror som fick vara chaufför. Jaktlaget var alltså uppdelat på två bilar. Vi åt, drack kaffe och hade allmänt trevligt. Det ena gänget for relativt tidigt. I mitt fall var det inte så. Klockan blev riktigt mycket innan jag fick komma mig hem. Men och andra sidan så är det ju sånt man får räkna med ; P
Nu är jag i Dorotea hos älsklingen =) Imorgon bär det av till Åsele, ska hjälpa farmor att flytta. Senare under dagen ska jag stöka lite hemma och innan färden tillbaka till Dorotea ska jag hjälpa Mattias att sätta upp en kökslampa.

Lisa, du är helt enkelt underbar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0