Jahaja

I eftermiddags åkte jag till Junsele för att träffa lilljänta. Skall även åka dit imorgon en sväng. Hon är fruktansvärt go och väldigt söt =)

   



Vidare så har jag tvättat lite ikväll. Vart ute och ätit med Mattias, efter maten drack vi kaffe här hemma innan han skulle hem och förbereda inför morgondagens arbete. Jag åkte på svängvägen för att hämta hem älgköttet jag har fryst in. Anledningen till att jag gjort det på svängvägen är för att jag inte har plats i våran frys. Efter detta så har jag vart upp på berget till Bocka för att gå igenom en Meduzamapp som han laddat ned. Var en hel del måste jag säga ! Dock mycket mappar som någon tölp plockat ihop själv. Det fanns även dubletter av vissa album. Men vi fick iaf lov att använda två usb-minnen. Det blev alltså en del nytt till min samling. Har suttit nu och gått igenom albumen och kollat så att det stämmer och det verkar det göra. Har inte behövt ändra på mycket. Fick även gå igenom Bockas cd-ställ och plocka skivor som jag ville ha. Han skulle nämligen kasta samlingen nu när han ska flytta. Hittade en hel del som jag tog med mig hem =) Du är väldigt snäll Boak ; ) Tänkte kolla till min farm på facebook innan jag lägger mig. Lisa, jag grinar inte över att du kommer hem imorgon. Är tomt utan dig = /




Laddade upp en video på tuben nyss. Eddie Meduza - Stupid Cupid


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tror allt att hon är lik sin far ;)

2009-09-30 @ 18:34:50
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hon är söt som ett sockrat hallon, och väldigt lik far :)

2009-09-30 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0