Jahaja

Var ett tag sedan jag skrev blogg nu. Men jag har legat på latsidan. Har nyss avslutat dagens arbete med min min farm på facebook. Har genom tips från min flickvän hittat ett spel som är riktigt roligt. Farmville heter det, man ska sköta om en farm helt enkelt ; ) Tidigare ikväll så har jag vart hos Mattias och hjälpt honom med att sätta upp en lampa inne i köket. Vi är inte riktigt klara, det blev så sent så vi ska fortsätta imorgon. Helgens jakt har gått riktigt bra. 3 oxar och 2 kalvar, riktigt bra måste jag säga. Varav en oxe fick jag skjuta om söndagen. Dock en pinntjur, men det är alltid roligt =) Har lite bilder från helgen jag tänkte lägga upp.


Storoxen ; )


Helgens alla oxar


Slaktboden är full !



P P L !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0