Idol

Har satt mig till rätta i soffan tillsammans med gumman och kaffekoppen nu. Vi tittar på Idol och har det allmänt mysigt. Efter detta så väntar veckans avsnitt av Andra Avenyn. Tidigare idag så har jag vart och hälsat på lilljänta min en sväng =) Har även hunnit lägga in lite musik på datorn, har dock ett pas skivor kvar att rippa. Men det blir framöver. Betalde lite räkningar tidigare också. Måste säga att det finns roligare saker att göra =/ Vet inte om jag har något mer att förtälja. Morgondagen är inte riktigt schemalags ännu. Det enda jag vet med säkerthet är att Janne kommer på kaffe imorgonkväll. Tänkte även försöka lägga upp lite videos på tuben. Har ett par nya på min hårdisk som jag gärna vill dela med omvärlden !

Ragger från Bigbrother drar en bit ur en Meduza låt.


PPL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0