fredag

Då har det blivit fredag. Har suttit och kollat runt lite på tuben för att hitta fredagens låt. Har lyckats bra måste jag säga. Men jag återkommer till det senare. Befinner mig i dorotea ihelgen. Svärmor åker till Grekland imorgon och blir där i två veckor. Älsklingen har börjat jobba nu efter sin semester och kommer att bo här dom kommande veckorna. Jag bli som sagt här ihelgen, åker hem på söndag. Även jag byter adress för en vecka. Granberg 1 blir min nya adress. Årets älgjakt står för dörren och jag måste säga att det känns riktigt härligt =) Har inte så mycket mer att säga förtillfället. Ska ta med mig Lisa´s bror och åka till Åsele en sväng. Hon hade glömt några grejjer hemma.

Det blir Manowar med låten Warriors of the world som blir fredagens musikinslag. En riktig höjdargrupp faktiskt, lyssna och njut !


Två bönder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0