Andra avenyn

Är riktigt trevligt att Andra Avenyn har börjat igen. Är en riktigt bra serie det där. Eller igentligen så vet jag inte om den är så speciell. Är väl som vilken svensk serie som helst. Dom blir bra när man har börjat följa dom. Så nu sitter jag och gumman framför teven på tisdagar ; ) Sen har vi även börjat köpa Svenska Hjärtan med Aftonbladet på lördagar. Vet inte hur många som känner till den. Hittils har vi väl inte blivit så imponerad efter en säsong. Men man får väl ge det en chans ! Idag så har jag vart till Åsele och hjälpt farmor att flytta till nya lägenheten. Har även hunnit med hjälpa farbror med en leveras av kyl & frys. Innan jag åkte tillbaka till min älskling så handlade jag inför helgen också. Ikväll har vi hälsat på Eva där vi såg Idol. Hemma vid igen så har vi sett veckans avsnitt av Andra Avenyn och nu väntar sängen. Ska slutligen tillägga att jag snart har läst ut boken som jag påbörjade för några veckor sedan : / Hur som helst så är det bra. När jag är klar med den så har jag en ny bok som väntar ; )

Lisa, You got the sun and the moon and the stars in your eyes and I love you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0