Uppdatering

Som bekant så uppdaterar jag ju min Meduzasamling med nya alster så fort tillfälle ges. Var ett tag sen ni fick läsa om mina nya inköp. Och jag gjort en del inköp på sistone. Därför tänkte jag att ni nu ska få lite bilder och lite beskrivningar. Har en hel del kvar innan jag har allt, om jag nu någonsin lyckas få tag på allt.




MC. 1987. E.Hilter på dansrotundan
(finns även med annat omslag. denna kasett har den gamla omslaget som kom 1993)



MC. Dirty Records 1983. Greatest Hits.
(1987 släpptes den igen, fast denna gång av Mariann Records)



MC. CBS 1990. You aint my friend



Singel. CBS 1981. Gasen i Botten / Mera Brännvin



Singel. Mariann Records 1982. Jätteparty ikväll / Tonight



Singel. CBS 1985. The Wanderer / It´s all over now



Singel. CBS 1981. Jag vill ha en Volvo / 34:an
(Finns med två olika omslag där "Volvo" står med olika teckensnitt)



LP. Dirty Records 1983. Live - Dåren e lös !
(På denna skiva finner man en ung John Norum vid gitarren. På sista spåret på sida B hör man någon som skriker, man kan inte urskilja vad som sägs. Man måste då snurra skivan baklänges. Lyckas man snurra skivan med rätt hastighet får man reda på vad meddelandet är. Eddie står och skriker Runka kuk ; P
)

 

LP. CBS 1985 5 /12. Aint got no cadillac.
(exemplaret jag fick tag på var signerat. detta syns bättre på den andra bilden.


Kommentarer
Postat av: Pain

Vilken samlare du är basse! Har du den där 4-kassettsboxen?

2009-10-10 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0