Umeå

Vi har kommit hem från Umeå för en stund sedan. Blev som bekant en visit på lasarettet. Hur det gick där får älsklingen berätta själv om hon vill, leezah.blogg.se. Efter besöket på lasarettet var vi ut på stan en sväng. Köpte ett par skor på Skopunkten. Ett par snygga och rejäla kängor till vintern. Akademibokhandeln lidder alldeles intill Skopunkten inne på gallerian, så det blev en sväng där också. Kom inte ut tomhänt ; P Blev en pocket. Jens Lapidus - Aldrig fucka upp. Har hans andra bok, Snabba cash, har dock inte hunnit börja med den ännu. Just nu håller jag på med Liam Norberg´s Insidan. Innan vi lämnade gallerian var vi in på Guldfynd en snabbis också.

 




Vi lämnade stan och begav oss ut på Ersboda. Dock var intresset för att handla inte så stort. Blev en tur på Plantagen där vi köpte lite blommor. Slutligen blev det mat på MaceDonalds innan vi åkte hem. Ja det var väl vad dagen hade att erbjuda. Blir en sväng till Umeå imorgon också, då i sällskap med mor & far. Innan jag avslutar inlägget ska jag berätta om mitt senaste inköp till Meduzasamlingen. En svårfunnen lp från början av nittiotalet.



LP. Mariann 1990. På begäran.

( Detta blev den sista LP:n som gavs ut. Finns också på CD från samma år.
En samlingsskiva med en massa gamla godingar )

Älskar dig Lisa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0