Umeå igen

Igår vart det en resa till Umeå igen. Träffade en professor som fick titta på min handskada. Fick göra lite tester och så. Han var trevlig och jag tror det gick bra. Efter detta var vi och hämta mammas nya bil, den var riktigt fin faktiskt =) Väl inne på bilfirman så fick jag syn på BMW 740 - 99. Jag var naturligtvis tvungen att fråga om jag fick provköra den, och visst fick jag det =) Helvete vilken underbar bil att köra ! Är sugen som fan ; )
Vi hade inte så mycket mera ärenden att göra. Vi for och hälsade på moster ett tag innan vi åkte hemöver.

Igårkväll så kom Robert förbi, han är hemma nu över sitt lov ; P Vi såg teve och drack kaffe i vanlig ordning =) Nu ska ja dricka en kopp kaffe innan jag åker iväg för att göra ombesiktningen på bilen. Men den här gången ska det fan gå igenom. Nu har jag ju åtgärdat alla fel på den ! Senare idag är det tänkt att jag ska byta filter på Volvon och Skodan. Skulle ha gjort det för länge sedan, men det har inte blivit ; )


Helt underbar !



Tyck om du Lisa !


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag har hela skivan med Raubtier ffs så jag har hört alla låtar :D Jo i övrigt är det ok, förkylningen har tagit om så jag har varit sängliggande halva veckan. Jo kom på kaffe när du vill, ta med USB-minnet också då..kom just på att du har kvar det

2009-11-06 @ 00:21:06
URL: http://blazinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0