Snart helg igen

Ja nu var det torsdag. Lisa håller på att tvätta idag och hon lägger även stor vikt på att försöka hinna att göra lite uppgifter till skolan. Hon är så duktig =) Är inte så mycket tid kvar tills hon ska vara klar så det är bara bra. Jag ska städa upp lite i förrådet så jag kan ställa in grillen samt utemöblerna. Senare i eftermiddag ska jag även hälsa på lillgumman i Junsele =) Hur kvällen ser ut det vet jag faktiskt inte.
Imorgon vet jag däremot hur dagen ser ut. Lisa åker till Dorotea på morgonen för att arbeta. Jag har lagt lite älgkött i saltlag som jag tänkte röka imorgon. Och när jag ändå är ute på Granberget så ska jag elda i jaktkojorna så det är varmt tills kvällen då vi ska sova där. Älgajakten börjar nu igen den 10:nde. Vi har inte mycket kvar på licensen, så förhoppningsvis gör vi klart till helgen. Lisa kommer alltså att tillbringa helgen i Dorotea och jag kommer att vara ute på granberget.

T ♥ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0