Så äre

Jag BASE TheHoff Hansson



Träffade världens underbaraste kvinna för nästan 20 månader sedan. Hon heter Lisa, jag är väldigt kär i henne. Är lycklig med denna kvinna !



Det händer att vi åker ut och fiskar eller dylikt. Trots att jag klär mig som en bonnläpp ibland så faller jag henne tydligen i smaken. Hur som helst så har vi väldigt mysigt tillsammans.





Jag har en fråga till dig Lisa. Jag har ju som bekant lust att dela resten av mitt liv tillsammans med dig min ros. Jag undrar alltså om du kan tänka dig att göra de ? Du kan ju lämna ett svar till mig personligen när du har bestämt dig.
Hur som helst så Älskar jag dig mer än allt gumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0