Onsdag

Har precis skurat toaletten och handfatet, hunnit dammsuga lite och ska snart börja med maten. Tidigare idag så har jag vart till farmor och på Inlandsfrakt en sväng. Farmor ville att jag skulle sätta upp en brandvarnare till henne, samt borra några hål. Ska ta och göra de någon dag framöver. Ärendet jag hade på Inlandsfrakt var att kolla om dom hade oljefilter till Skodan och Volvon hemma. Det hade dom, så jag tänkte byta det till helgen. Något jag har glömt att berätta är att jag och älsklingen var och högg en julgran i måndags. Hämta även granris så gumman ska kunna göra en krans till dörren =) När vi kommit hem med julgranen så såg jag att den var rätt lång. Skulle nog kunna ha den på övre torget ; P Nja riktigt så lång är den väl inte. Men man får kapa den helt enkelt. Bättre för lång än för kort. Det var vad jag hade att säga.

PPL


Kommentarer
Postat av: Boak

julgran i oktober!!! ja de gäller ju att vara ute i tid som dom säger :P

2009-10-15 @ 14:23:16
Postat av: Lisa

Ja, det sa jag också.. Gissa om jag vart fundersam när jag kom hem från Dorotea, och ser att julgrans belysningen lyser ute på balkongen.

2009-10-17 @ 14:18:49
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0