Jahaja

Idag har jag vart och besiktat Volvon. Gick inte sådär kanonbra, men det var inga allvarliga fel. Bakljuset, är åtgärdat redan. Sen var det att spolaren för rutan in fungerar riktigt. Samt en spindelled fram på högersida. Var på verkstan idag och de skall fixas till veckan så när det är gjort är det bara att beställa en ny besiktningstid. Var på Vattenfall efter besiktningen för att faxa över ett papper till älsklingen som hon skulle ha. Innan jag fick iväg detta jäkla papper ; P Vet inte hur länge jag höll på. Gjorde på alla de möjliga sätt, men till slut så kom det fram och då ett antal exemplar ;P Senare frammåt eftermiddagen så var jag och Tommy ut till Yxsjö för att stycka ner en utav kalvarna vi skjöt ihelgen. Älsklingen jobbar och kommer hem imorgon. Har kokat kaffe nu och ska snart se på Andra Avenyn. Vad morgondagen har i sitt sköte vet jag ännu inte.

T ♥ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0