Snart helg

Har precis diskat undan och innan det vart och handlat. Nu tänkte jag steka på lite mat. Lisa jobbar och kommer hem ikväll. Sen har hon ledigt i fyra dagar, ska bli mysigt att ha henne hemma. Helgen kommer att bestå av följande. På lördag åker vi till Dorotea för vara med på Adrians dop. Blir ev ett besök i Lövstrand på kvällen hos svärfar, men vi får se. Söndag ska vi ut och äta julbuffé med mor och far. Det är vad som händer ihelgen, vad som sker imellan allt detta kan jag inte svara på :P Var ju tänkt att vi skulle på ÅVABfest imorgon. Men det verkar inte bli något. Är iaf vad jag har hört. Mer har jag inte att berätta.

Har ni hört ett rykte om att jag ska bli busschaufför så kan jag tala om för ett att det stämmer till en viss del. Har funderingar på att ta busskortet via Vilhelmina Lärcenter. Men jag har inget jobb som busschaufför pågång. Är väl mest tänkt som att uppdatera min meritlista i väntan på jobb. Dyker väl alltid upp något extra eller så, och då kan det ju vara bra att ha busskortet till hands. Men vem vet, det kanske slutar med en anställning på busspoolen ; )


Lasse Kongo, en riktig busschaufför !


Kongo somnar vid ratten, påväg till Tallin.



Lisa du är allt !


Kommentarer
Postat av: idamari

Aj. Jobbigt att ständigt ha huvudvärk. Kolla upp igen om det inte ger sig så det inte är något ändå. Hörru, den här sjukan var fasen inte att leka med.. men idag är jag hyffsat pigg ändå. Fast jag har en del sömn att ta igen.

Hoppas allt är bra annars.

2009-11-26 @ 22:05:20
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0