Sista November

Det är den sista November idag, 291 år sedan Karl den XII dog. Det sägs även att om denna dag blir kall så blir vintern slaskig och blött. Nog om detta. Dagen har bestått utav följande. Har vart till farmor och hjälpt henne med att sätta upp en brandvarnare, vart och tittat på en ny kaffeperkulator. Vi har ju en perkulator, men efter den kokat färdig börjar den om efter ett tag igen. Troligtvis något fel med termostaten. Har även ringt om försäkringen till bilen idag. Just nu så har jag kommit från tvättstugan. Älsklingen är och handlar lite så vi ska äta då hon kommer hem. Var väl vad jag ahde att berätta. Vi såg förresten Sex and the city filmen igår, den var riktigt bra faktiskt ! Imorgon är det första december, det innebär att julkalender börjar på min blogg. Så besök gärna min blogg dagligen framöver =)

Lisa, du är helt jävla underbar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0