Sisådärja

Har suttit och grejjat med lite bilder på datorn. Varit och startat upp den gamla stationära datorn jag hade tidigare. Kom på att jag hade några mappar med bilder som jag inte har flyttat över till den nya datorn. Tidigare idag så har ajg vart och handlat lite. Samt skjutsat lillebror till lycksele. Han har vart förkyld ett par dagar och därför vart hemma. När jag kom på svängvägen idag för att fixa med datorn så sa han att han haft en bra dröm natten mot idag. Han hade drömt att det fanns en Eddie Meduzagata i Åsele ! Gatan va skyltad och på alla husen längs gatan fanns en bild på guden Meduza. Han nämnde även att alla som gillar Meduza bodde på den gatan ! En riktigt underbar dröm med andra ord ; ) Har inte så mycket mer att berätta. Ska åka upp på byn och posta ett brev samt handla lite saker som jag glömde tidigare idag.



Volvo 245 alias Brunen. 38000 mil, still going strong ! Siktar på minst 38000 till.



Love you my Sunflower !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0