Ny vecka !

Har vart upp på sjukan idag för att kolla upp varför jag känt mig så krasslig. Dom hittade inget fel på mig så troligen har jag haft någon inflamation i kroppen. De enda jag har kvar nu är väl huvudvärken. Skulle den inte försvinna på en vecka så får jag gå upp igen. Annars har det inte hänt så mycket idag. Ska ta och diska undan lite och svepa ihop någon mat åt oss. Lisa är hemma idag, ledig =) Helgen som varit var bra. Helt okej faktiskt ! Kommande helg blir fullspäckad med diverse bestyr, men det är rätt skönt att det är mycket i rörelse ! Nej jag ska ta och avsluta här nu. Vad tror ni om pyttipanna till middag, låter väl gott ?


Kommentarer
Postat av: idamari

Låter jätte gott.. själv ligger jag i Körtelfeber så jag kan inte äta. Tur att du inte hade någon läskig sjukdom. Hoppas du mår bra annars. Kram

2009-11-23 @ 19:19:46
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det bidde ingen pytt i panna.. Det bidde fisk istället.

2009-11-23 @ 19:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0