Lycksele

Idag for jag och gumman på en trip till Lycksele. Vi skulle på Dollar för att se om det fanns några julgardiner och d.i.v annat inför julen. Som vanligt kom man ut ur affären med mera ; P Men det är bra att passa på. Raklödder, tvål, deo och schampo går alltid åt. Nu ska jag snart börja med maten, det blir snitzel och pommes frites, gött ! Får troligtvis besök av Jansson ikväll också. Han berättade tidigare iveckan att han skulle gå ut på Kronan ikväll. Men det blir lungt och städat för mig, ska ju på dop imorgon ! Men han skulle titta förbi en sväng iaf. Det är Idol ikväll också, inte att förglömma =) Inte så långt kvar till final nu ! Tänkte göra kransen ikväll om jag hinner, men till de behöver jag björkris som grund så det får nog vänta tills imorgon eller tills söndag. Imorgon är det Dorotea och dop som gäller. Var allt vad jag hade att berätta förtillfället.


Veckans Låt

Vildsvin - Detta är en saga utan lyckligt slut

Satt på youtube igår och kom in på en massa nostalgilåtar. Hittade denna och täntke att den ska bli veckans låt. En jävligt bra grupp måste jag säga. Gruppen bildades 1993 i Varberg och splittrades 1998. Dom hann med att släppa fyra album. Vill nästan påstå att dom är snarlik Kent. Lyssna och njut !

Lisa, du är snygg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0