Lördag

Sitter och väntar på att klockan ska bli sex i princip. Vi ska till mor&far och äta middag. Lisa har kommit hem för ett tag sedan efter en dags arbete. Gårdagen spenderades framför teven. Jag, gumman och Pinkan såg på Idol. Reza åkte ut, vilket jag inte tycker var någon förlust. Att Erik fick så lite röster det trodde jag inte. Men och andra sidan så är han rätt enformig med sina låtar. Jag säger inte att han är dåligt. Men han ahr samma stuk på låtarna, rock. Senare fram mot kvällen kom Robert på besök. Vi avslutade kvällen med att se Ocean Eleven. Hur denna kväll ser ut vet jag inte riktigt. Får se vad som händer. Ev. så ska Robert och Martin komma förbi. Har inte mycket mer att berätta för tillfället. Täntke lägga upp en video eftersom det inte gjordes igår.


Queen - I want to break free



PPL !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0