Fredag

Jaha då var det fredag igen. Gumman har nyss kommit hem och står just nu och lagar till fläskfilé. Ska bli riktigt gott känner jag ; ) Vad har kvällen bär i sitt sköte vet jag inte riktigt ännu. Det jag vet med säkerhet är att BOAK kommer förbi senare ikväll. Vi ska Idol och dricka glögg. Pinkan skulle ev. dyka upp också, men vi får väl se. Under gårdagen hände det inte så mycket. Gumman jobbade och jag var till Junsele och hälsa på lilljänta. Hon var lika söt och go som vanligt =) Vet inte om jag har något mer att berätta för tillfället. Tänkte lägga ut ett filmklipp.


HeroinJocke, KolaTony och Ray drar en lina. Sökarna.


Samt ett klipp på Sören från Nattbuss 807.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0