Andra dagen på veckan

Befinner mig i Dorotea förtillfället. Ska snart iväg med Svensson och diverse bestyr. Får väl se när han hör av sig. Lisa är hos Eva och hjälper henne med att baka inför helgens dop. Var förbi en försäljare idag och presenterade en produkt för mig, ids inte säga vad det här. Ska banne mig hålla det som hemligt som möjligt ; ) Hur som helst blev det ett förmånligt pris på varan. Tänkte att denna kan vara bra och intressant att ha. Men så slog det mig att den kan jag ju ge till Lisa i julklapp. Hon lyckas alltid lista ut vad jag ska köpa till henne. Sen är jag väl inte så bra på att hålla masken heller ; P  Nog för att hon ska få en massa annat bra, men jag tänkte att hon tycker nog inte illa om den. Man kan alltid ha nytta av en sådan sak. Hur som helst så ringde kattis till henne igår och berättade att hon gjort ett inköp. Jag visste inte då att det var av samma försäljare som jag skulle få besök av idag. Men det var naturligtvis samma försäljare. Han hade presenterat sakerna han sålde även för henne som jag fattade det. Det kommer inte så mycket försäljare till oss och knackar på dörren. Så när jag ringde min älskade flickvän för att berätta att jag kommer lite senare till Dorotea p.g.a att en försäljare uppehållt mig i ca en timma. Så var det bara att lägga ihop ett och ett. Lisa förstog vad det var jag köpt ! Trodde banne mig att detta skulle gå i lås och bli bra, men icket ; ) Aja, jag hoppas hon älskar mig lika mycket trots mina dåliga egenskaper när det gäller julklappar. Men dom andra sakerna jag tänkt köpa har hon ingen aning om. Än så länge ; ) !

Lisa, du är det bästa som hänt mig. Blir så glad när jag ser dig ! Är så satans kär i dig, kan inte beskriva med ord vad jag känner för dig min ros ! Du och jag föralltid va ? =)


Kommentarer
Postat av: Gumman

Alltid och alltid! :)

2009-11-25 @ 11:08:08
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0