Afton

Sitter och kollar på Silent Library. Programmet handlar om att uthärda smärtsamma och äckliga saker utan att skratta eller att föra oväsen av sig. I varje program deltar tre lag. Från Sverige, Dannmark och Norge. Två lag tävlar åt gången tills alla mött varandra. Det visas genom ett kort vad som ska utföras. Sedan får de aktuella tävlande dra om vem som ska bli utsatt för det. Ljudnivån mätas i decibel från varje lag. Det lag som haft högst ljudnivå förlorar. Nog kan jag förstå att det kan vara kärvt att uthärda smärta utan att göra ljud ifrån sig. Men deltagarna sitter och fnissar som småflickor ! Jag tycker programmet är bra/roligt. Men inte fan sitter jag och skrattar som besatt över alla " grenar " Här en bild på en av programledarna.



Nog om detta. Gumman har jobbat idag. Jag har städat här hemma och pysslat på lite. Har ju berättat tidigare att jag håller på att ta mig igenom alla bondfilmerna. Just nu är jag inne på filmen Ser rött. Dom är verkligen kanonbra dessa filmer =) Hur veckan ser ut vet jag inte riktigt. Får väl se vad som dyker upp. Kan tänkas att vi kanske blir i Dorotea någon dag. Var väl allt jag hade att säga. Här är ett klipp på en man som verkligen kan få mig att skratta =)

Fleksnes


Lisa, du är underbar och jag älskar dig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0